תוכן אימוני הזן

 מטרת האימונים:

להביא את הספורטאים לריכוז וביצועים מקסימאליים בזמן המשחק/תחרות, מתוך שקט וחוסן פנימי.   

חשיבה אינטואיטיבית אותנטית, מהירה ומדויקת.    ראיית משחק נכונה ותעוזה, איך לפעול לטובת הקבוצה,

בשיתוף פעולה בזמנים קריטיים של המשחק ובכלל.    שמירה על קור רוח: חיזוק מרכז הנפש,

שמונע הסחות דעת מיותרות מהקבוצה היריבה ובכלל. כולל יציאה מהירה ממשברים שבדרך.

העלאת רוח המשחק, רמת המוטיבציה (לחימה) של הספורטאים.

שיפור התקשורת בין הספורטאים, המאמן והסגל על המגרש ומחוצה לו.

חיזוק הגוף והיכולות באימוני זן מיוחדים.   

אימוני הזן ימנעו פציעות של הספורטאים וישמרו עליהם חזקים ובריאים יותר.

האימונים כוללים:

אימונים רציפים לאורך העונה/השנה.

אימונים מיוחדים, ושיעורי העשרה.

הכנה נפשית לקראת משחק/תחרות.

מפגשים אישיים לפי הצורך. 

 

במרכיב הפיזי/גופני:

נתרגל אימוני מדיטציה דינמית מעולם אומנות לחימת הזן –Sun Kwan Moo שכוללת בתוכה: חיזוק והגמשת הגוף, שיווי משקל, איזון, ריכוז, קואורדינציה טובה יותר, מהירות תגובה, החלמה מהירה מפציעות, תזונה בריאה ומאוזנת, שיפור הנשימה- חמצן ואנרגיה לחיזוק המערכת החיסונית והגוף, לשיפור הבריאות והשלווה.

 

במרכיב הנפשי/מנטאלי:

נתרגל זן מדיטציה, נלמד את מבנה התודעה והאיזון שביניהם: ראש, רגש, נעיר את בעל/ת הבית, המנהיג/הלוחם שיוביל בבטחה מבפנים החוצה, לעלות למשחק/תחרות במצב משוחרר/להנות. כך הספורטאי נמצא במצב האופטימאלי מכל הבחינות, והתוצאות לא מאחרות לבוא.

ארבעת האלמנטים להצלחה:

פתיחת המודעות   

נוכחות מלאה   

תשומת לב למה שקורה עכשיו   

רק לעשות - JUST DO IT = להנות.

 

עם התהליך גוף ונפש יהפכו - חזקים כיהלום, גמישים כקני סוף, יציבים כהר, שקטים כמים צלולים.   

 

מה שכתוב כאן מתייחס אומנם לספורטאים, אך כמובן שאימונים אלה טובים לכל אחת ואחד בתחומם. באישי ובקבוצתי.